Norite parduoti savo automobilį?

arba užpildykite užklausimo formą, esančią žemiau







Visų markių automobilių supirkimas Alytuje.  Skambinti:+37060449708

Jai automobilis nevažiuojantis išsivežame savo transportu. Jums tuo nereikės rūpintis. Atsiskaitome iškart. Dokumentus sutvarkome vietoje.

Pasak automobilių supirkėjų dažniausios problemos superkant automobilius būna: tepimo sistemos neefektyvumas

Tepimo sistemos

Tarp variklio detalių, kurios judėdamos liečia viena kitą, atsiran­da trinties jėga, trukdanti joms judėti. Ši jėga priklauso nuo sąvei­kaujančių paviršių apdirbimo tikslumo, nuo judėjimo greičio ir slėgio. Trinties jėgoms nugalėti sunaudojama dalis variklio ,galios. Be to, besitrinančios detalės dyla ir kaista. Trinties jėgas stengiamasi vi­sokeriopai mažinti: tiksliau apdirbami darbiniai paviršiai, detalės gaminamos iš antifrikcinių lydinių arba jai:s ,padengiamos, naudojami rutuliniai ir ritininiai ,guoliai. Efektyviausia priemonė trinčiai suma­žinti — tepimas. Alyva atskiria paviršius, tarp kurių yra isiterpusi, todėl trinasi ne detalių paviršiai, o juos dengiančios alyvos sluoksneliai. Be to, alyva aušina besitrinančias detales ir nuplauna nuo jų kietas pašalines daleles.

Kai alyvos ,per mažai, sumažėja variklio ,galia, intensyviau dyla, perkaista ir netgi išsilydo ,guoliai, jstringa stūmokliai ir sustoja va­riklis.

Pasak automobilių supirkėjų reikia vengti ir alyvos pertekliaus, nes tada jos patenka į degimo kamerą, daugiau susidaro nuodegų, todėl tarp žvakės elektrodų blo­giau susidaro kibirkštis.

Automobilių tepalai ir alyvų nepakankamums tai dar viena problema su kuria susiduria supirkėjai

Alyva transmisijos ir vairo detalėms tepti turi būti klampesnė ir labai stabili. Ji turi pasižymėti antikorozinėmis, detalin dilimą ir jstrigimą mažinančiomis savybėmis. Tokios savybės alyvai būtinos dėl to, kad transmisijos sujungimų detales veikia didelis lyginamasis spaudimas.

Pavarų dėžė ir vairo reduktorius dažniausiai tepami alyvomis TAn-15B ir TC-14,5. j šias alyvas pridedama priedo ,L11,4:1)-11. Raidė T rodo, kad alyva yra transmisinė, A — automobilinė, n— su priedais, skaičius 15 rodo klampą centistok­sais, B alyva tinka visais sezonais. Vairo hidraulinis s.tiprintuvas tepamas „P“ markės alyva.

Užpakalinio tilto pagrindinė pavara tepama alyvomis TAn-15B ir TCn-14, sunkvežimių hipoidinė pagrindirrė pavara — alyva TC-14,5 su detalin jstrigimą maži­nančiu priedu „Chloref-40″.

Plastiškieji tepalai—tai mineralinių alyvy mišinys, sutirštintas muilu. Jais tepami tie mazgai, kuriuose nesilaiko skysta alyva. Plastiškieji tepalai saugo detalių sujungimus nuo dulkių, drėgmės ir purvo. Svarbiausi iš plastiškyjų te­palų yra solidolis ir konstalinas.

Solidolio lydymbsi temperatūra neaukšta — 70-90°C, jis atsparus drėgmei. Gaminami tokie solidoliai: riebaliniai YC-1, YC-2 ir sintetiniai YCc. Raidė Y reiškia, kad solidolis yra universalus, C— vidutinės lydymosi temperatūros, c — sintetinis. Solidoliu tepamos pakabos ir vairo trauklin jungiamosios detalės.

Konstalino lydymosi temperatūra aukštesnė — 130-150°C. Jis neatsparus drėg­mei, todėl lengvai nuplaunamas nuo detalin. Konstalinai esti riebaliniai — 1-13, YT-1, YT-2 ir sintetiniai S111,3-2, 1-13c ir „LitoI-24″. Raidė T reiškia, kad konstalinas yra aukštos lydymosi temperatūros. Konstalinu tepamos drėgmės neveikiamos de­talės. Kardaninių šarnyry adatiniai guoliai tepami tepalu Nr.158.

Aukštos lydymosi temperatūros tepalu 51113-2 arba „Lito1-24″ tepami ratų ste­bulin guoliai ir visi kiti smarkiai kaistantys automobilio sujungimai.

Grafitinis tepalas sudarytas iš solidolio ir 10-15% srnulkaus grafito. Juo tepa­mi lingių lakštai.Techninis vazelinas YK yra naftos atliekų perdirbimo.

šaltinis: https://lt.wikipedia.org/wiki/Variklis  https://lt.wikipedia.org/wiki/Alytus