Technologinių Pasiekimų Evoliucija: Toyota Naujosios Saugos Sistemos
Įdomu, kaip technologijos keičia mūsų kasdienybę? Toyota, viena iš automobilių pramonės gigantų, Japonijoje pristatė dvi naujas saugos sistemas, kurios skirtos geresnei pėsčiųjų apsaugai ir saugesniam važiavimui greitkeliuose. Šios naujovės atspindi sparčią technologijų evoliuciją, kuri galiausiai gali pakeisti mūsų požiūrį į vairavimą.
Automatizuota Greitkelio Važiavimo Pagalba (AHDA)
Viena iš šių naujovių yra pažangesnė adaptyvi kruizo kontrolės sistema, vadinama „Automatizuota Greitkelio Važiavimo Pagalba” (AHDA). Dabartinės sistemos naudoja radarą, kad matuotų atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio ir reguliuotų greitį. Tačiau Toyota žengė dar vieną žingsnį į priekį, įtraukdama transporto priemonės ir transporto priemonės komunikaciją, kuri perduoda greičio duomenis apie priekyje esantį automobilį, leidžiant sekantiems automobiliams reaguoti greičiau.
Be to, aukštos kokybės kameros ir milimetriniai radarai automobilių šonuose padeda išlaikyti centrinę padėtį juostoje, naudojant automobilio vairavimą, sukimo momentą ir stabdymą. Nors sistema yra beveik autonomiška, Toyota pabrėžia, kad vairuotojai išlaikys visišką savo transporto priemonės kontrolę.
Šių metų spalio 15 dieną Japonijoje, Šuto greitkelyje, prasidės bandymai, o spalio 14-18 dienomis Toyota pristatys savo sistemą Pasaulinėje intelektualiųjų transporto sistemų kongreso parodoje Tokijuje. Laikas sistemų tobulinimui pasirinktas tinkamai, atsižvelgiant į nesenus Toyota Prius modelio bandymus, kuriuose jis pasirodė prastai. Šie bandymai, kuriuos atliko Kelių eismo saugumo draudimo institutas, sukėlė nacionalinį grupinį ieškinį prieš Toyota.
Priešsusidūrimo Sistema (PCS)
Kita Toyota naujovė yra priešsusidūrimo sistema (PCS), kuri gali taikyti stabdymą ir vairavimą, kad geriau išvengtų pėsčiųjų susidūrimų. Sistema pirmiausia įspėja vizualiniu signalu, jei aptinka pėsčiąjį, po to skleidžia garso ir vaizdo signalą. Galiausiai, jei yra pakankamai vietos, automobilis gali pats sulėtėti ir vairuoti, kad išvengtų pėsčiojo. Toyota teigia, kad ši sistema gebės išvengti susidūrimų didesniu greičiu nei dabartinės technologijos, skirtos išvengti lėtesnių susidūrimų.
Ši sistema pirmiausia bus įdiegta plačiame transporto priemonių asortimente 2015 metų modelių gamoje. Iš pradžių ji bus siūloma be vairavimo pagalbos, o pažangesnė versija pasirodys vėliau.
Toyota planuoja AHDA sistemą išleisti „vidurio 2010-aisiais”. Tai gali reikšti nuo kitų metų iki 2016-ųjų, nors įvedimas kitais metais atrodo nerealus. Sistema remiasi prijungtų automobilių technologijomis, kurios dar tik pradedamos plačiai naudoti.
Toyota Šiaurės Amerikos generalinis direktorius Džimas Lencas išreiškė abejones dėl visiškai autonominių automobilių ateities. Jis teigia, kad tokie automobiliai gali nepasiekti mūsų gyvenimo laikotarpiu. Daugiau informacijos.
https://autoplovykla.lt/stiklo-poliravimas/
https://automika.lt/reperis-birdmanas-tariamai-veluoja-sumoketi-uz-maybach-exelero/
https://automobiliulemputes.lt/ford-explorer-atsaukimas-uzbaigia-nhtsa-tyrima/

