https://autoplovykla.lt/automobilio-salono-valymas/
2019 Subaru WRX STI Apžvalga
Kaip milenialui, galiu pasakyti, kad esu šiek tiek kitoks nei daugelis mano kartos atstovų. Atverus bet kurią Amerikos naujienų svetainę, tikriausiai susidursite su straipsniais apie viską, ką milenialai „nužudė“. Sedanas yra vienas iš jų, nes mano bendraamžiai renkasi kompaktiškus krosoverius ir sunkvežimius, vengdami keturių durų automobilių. Be to, dauguma milenialų atrodo visiškai nesidomi lenktynėmis. Daugelis net nenori vairuoti patys, jau nekalbant apie tai, kad stebėtų, kaip tai daro kažkas kitas.
Tačiau aš nesu toks. Labai mėgstu sportinius sedanus ir automobilių sportą. Taigi, kai Subaru paskambino ir paklausė, ar noriu pasiimti 2019 metų Subaru WRX STI stebėti ralio lenktynių, iškart sutikau. Nenuostabu, kad nė vienas iš mano draugų nenorėjo prisijungti. Jie buvo užsiėmę brunch’ais, dalijosi memais ir pirko avokadus – tikri milenialai.
Tai gaila, nes tai nebuvo paprastas renginys, į kurį ketinau eiti. Ketinau stebėti Kanados garsiausią lenktynių eksportą, Jacques Villeneuve, varžytis pirmą kartą Amerikos ralio lenktynėse su Subaru. Dar daugiau, šios lenktynės vyko Trois-Rivières, Kvebeke – vos dvi valandos nuo Villeneuve gimtojo miesto Saint-Jean-sur-Richelieu. Man tai reiškė septynių valandų kelionę per kamščiuose užkimštą ilgą savaitgalį su standžiai pakabinta WRX STI.
Kelionė buvo ilga, tačiau puiki proga išbandyti automobilį. 2019 metų WRX STI gavo papildomą galią: dabar 2,5 litro turbo boxer keturių cilindrų variklis gamina 310 arklio galių, palyginti su 305 AG 2018 metais. Be to, mano bandytas automobilis buvo su papildoma „Optional Package”, kuris kainuoja papildomus 2500 USD. Šiame pakete yra raudonos ir juodos Recaro ultrasuede sėdynės, be rakto prieiga ir variklio paleidimo mygtukas.
Kalbant apie automobilio interjerą, sėdynės tikrai pakeičia STI interjerą, kuris priešingu atveju būtų gana užmirštamas. Be to, jos puikiai laiko kūną griežtose posūkiuose, kurių su šiuo automobiliu neabejotinai bus daug. Nors WRX STI pagrįstas ankstesnės kartos Impreza platforma, kuri buvo pristatyta dar 2011 metais, tai reiškia, kad jis vairuojamas beveik kaip niekas kitas.
WRX STI vairavimo patirtis, nors ir neapdorota, yra unikali. Vairavimo malonumą suteikia puikiai subalansuotas hidraulinis vairo stiprintuvas, metalinis šešių pavarų mechaninė transmisija ir kieta, standi pakabos sistema. Tačiau ši patirtis turi ir trūkumų. Keliaujant nuo Toronto iki Trois-Rivières pakeliui, galėjau pastebėti, kaip STI elgiasi greitkelyje. Galingas variklis leido lengvai lenkti, tačiau važiavimo kokybė paliko šiek tiek norų. Pakaba kartais sukelė nedidelius svyravimus, o kelio grioveliai skleidė keistą ūžesį ir vibraciją per visą saloną.
Be abejo, šios savybės gali sukelti nepatogumų kasdieniniame naudojime, tačiau jos labiau tinka lenktynių trasoje. Jei norite nuvykti į lenktynių dieną, WRX STI bus puikus pasirinkimas. Vairavimo malonumas yra neatsiejamas nuo šio automobilio, nes jis tiesiog prašosi būti varomas greitai.
Ne visiška fanė taip pat buvau ir Subaru Starlink navigacijos ir informacijos pramogų sistema. Navigacija dažnai klaidingai veikė, o skirtingos sistemos dalys turėjo prieinamumo problemų. Mes rekomenduojame naudoti „Apple CarPlay” arba „Android Auto”, kai tik galite.
Keliauju grįždamas namo, kai galvojau apie savo nuotykių dieną. Tai buvo gera kelionė su Subaru WRX STI, nors to garažo nepasieksiu su šiuo automobiliu. Nepaisant to, patirtis buvo įdomi ir netgi nušvietė man didesnę pagarbą automobilių sportui, kurio mano kartos atstovai, deja, trūksta.
Jei norite persukti laiko mašiną ir mėgautis automobilių pramogomis, apsvarstykite apsilankymą automobilių plovykloje, kur galite rasti puikias sąlygas jūsų automobilio salono priežiūrai ir blizgesio atkūrimui.
https://auto-rent.lt
https://alkestaauto.lt/pranesimas-nissan-land-glider-koncepcija-siaures-amerikoje-gali-buti-pristatyta-kaip-infiniti/