Rugpjūčio automobilių pardavimai: laimėtojai ir pralaimėtojai

https://autoplovykla.lt/automobilio-salono-valymas/

Naujų automobilių pardavimai rugpjūčio mėnesį

Rugpjūtis jau praėjo ir paliko mus su vasaros pabaiga. Oficialiai sezonas dar nesibaigė, bet mūsų emocijos jau šiek tiek nusivylę šiuo praradimu. Tačiau Jungtinėse Amerikos Valstijose naujų transporto priemonių pardavimai buvo stiprūs. Bendri pristatymai viršijo 1,3 milijono vienetų, o tai sudaro 5 procentų augimą, palyginti su 2013 metų rugpjūčiu. Iš viso, pirmuosius aštuonis metų mėnesius, pardavėjai pristatė apie 9,3 milijono automobilių ir sunkvežimių, kuris taip pat sudaro 5 procentų kilimą, lyginant su 2013 metais. Tokie skaičiai nekelia skundų. Bet kaip sekėsi atskiriems prekės ženklams? Kurie iš jų pasirodė geriausiai, o kurie yra arti išnykimo? Pažvelkime …

Mitsubishi prekės ženklas pasiekė 29 procentų metinį pardavimų augimą. Jų atstovai praėjusį mėnesį pardavė beveik 7,000 transporto priemonių, o tai padidino jų 2014 metų bendrą pardavimų skaičių iki beveik 53,000 vienetų, kas taip pat yra 29 procentų augimas, lyginant su pirmaisiais aštuoniais 2013 metų mėnesiais. Kaip keista, tiesa? Daimler priklausantis Smart prekės ženklas pasiekė įspūdingą 34 procentų augimą praėjusį mėnesį. Jie pardavė įspūdingus savo dydžiui 1,334 automobilius rugpjūčio mėnesį. Taigi 2014 metais jie jau pardavė daugiau nei 7,300 automobilių.

Kalbant apie sunkvežimius, Ram tai daro geriausiai. Chrysler pikapų divizija tiesiog spindi (figūratyvai, NE tiesiogiai; jie negamina Model S). Ram pardavė beveik 47,000 transporto priemonių praėjusį mėnesį, o tai rezultavo 39 procentų augimu, lyginant su 2013 metų rugpjūčiu. Kaip sako senas posakis, jei negali “Dodge” (išvengti), “Ram” (atsimušti)!

Dar vienas iš daugelio Chrysler divizijų turėjo puikų rugpjūtį. Jeep aplenkė Ram jau įspūdingą veikimą 10 procentų. Šis purvinas prekės ženklas padidino pardavimus 49 procentais rugpjūčio mėnesį su beveik 70,000 pristatymų. Tai tik įrodo, kad visi MĖGSTA Jeep.

Tačiau visus konkurentus aplenkė ir nugalėjo Maserati. Šis itališkas egzotiškas prekės ženklas pasiekė stulbinantį 278 procentų metinį pardavimų augimą praėjusį mėnesį, padarydamas jį stipriausiu prekės ženklu pramonėje. Nepaisant įspūdingos procentinės figūros, tikri transporto priemonių pristatymai buvo nedideli – tik 1,233 vienetai. 2013 metų rugpjūčio pardavimai buvo tik 326 vienetai.

Nepaisant stiprios produktų linijos, Cadillac rugpjūčio mėnesio pardavimai sumažėjo 18 procentų, lyginant su praeitų metų tuo pačiu mėnesiu. Iš viso Cadillac pristatė beveik 17,000 vienetų per šį laikotarpį. Iki šiol 2014 metais jų prekybininkai pardavė daugiau nei 114,000 automobilių ir sunkvežimių.

Kalbant apie Fiat, magiškas skaičius yra 3,362; tai yra kiek automobilių prekės ženklo „studijos” pardavė praėjusį mėnesį. Šis veikimas buvo nepakankamas, kad sukeltų metinį pardavimų sumažėjimą 20 procentų. 2013 metų rugpjūtį jie pristatė beveik 4,200 transporto priemonių. Iki šiol šiais metais jie pristatė iš viso 32,141 vienetą.

Scion taip pat patyrė 20 procentų kritimą. Toyota jaunimui orientuota divizija vos viršijo 6,000 pardavimų praėjusį mėnesį; per metus jie išstūmė mažiau nei 42,000 transporto priemonių, o tai yra 14 procentų kritimas, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai.

Aparently žmonėms nepatinka brangūs elektriniai automobiliai. Tesla pardavimai praėjusį mėnesį sumažėjo 22 procentais, lyginant su 2013 metų rugpjūčiu. Apskaičiuota, kad jie pristatė 1,800 vienetų, sumažėję nuo maždaug 2,300 praeitų metų. Šokiruojantis, tiesa?

Kas slypi pavadinime? Galbūt pardavimai. Mes stebimės, ar Infiniti painus pavadinimas neturi nieko bendra su jo šou performanso sumažėjimu. Nissan prabangos prekės ženklas praėjusį mėnesį sumažėjo 23 procentais, lyginant su 2013 metų rugpjūčiu. Pristatymas viršijo 9,100 vienetų, nors jie praeitais metais buvo beveik 12,000.

Meow ar meOUCH? Rugpjūčio pardavimai nukirto Jaguar nagus. Šis britų prekės ženklas sumažėjo 31 procentu JAV. Prekybininkai pristatė tik 1,184 transporto priemones praėjusį mėnesį. Laimei jiems, pardavimai per pirmuosius aštuonis 2014 metų mėnesius sumažėjo tik 4 procentais. Iki rugpjūčio jie pardavė beveik 11,000 transporto priemonių.

Be to, norėtume pastebėti automobilių plovyklą kaip esminę paslaugą, kuri gali padėti išlaikyti jūsų transporto priemonę geriausios būklės. Automobilių plovykla siūlo įvairias paslaugas, įskaitant automobilio salono valymą, kuris padeda užtikrinti, kad jūsų automobilio interjeras yra švarus ir gaivus. Norėdami sužinoti daugiau apie šią paslaugą, apsilankykite čia.

https://auto-rent.lt
https://alkestaauto.lt/gmc-acadia-bus-nutraukta-del-sutapimo-su-buick-enclave/